Iva Děcká

Mladá tělem i duchem, vystudovaná vysokoškolačka, aktivní sportovkyně /běh/ a milovnice psů, normální žena a maminka dvou dětí. No ačkoli mí přátelé si myslí, že jsem sem spadla z oblaků a nejsem úplně normální, tak nevím...
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 581x

Iva Děcká

Z Ostravy do Olomouce a zpět na in line bruslích za dvanáct hodin

Opět jsem neposlechla sebe samu, a ačkoli jsem se loni po závodě dušovala, že už NIKDY neabsolvuji podobnou akci, šla jsem do toho znova, znova jsem potila krev, znova jsem plakala radostí a stejně jako loni si vše parádně užila.

18.8.2015 v 13:58 | Karma: 12,14 | Přečteno: 412x | Diskuse| Hobby

Iva Děcká

HREJ! Hoď tu malou skleněnou kuličku…

V životě je člověk párkrát sražen na kolena a někdy úplná maličkost stačí k tomu, aby se zase vrátil do hry.

2.5.2015 v 10:33 | Karma: 5,74 | Přečteno: 256x | Diskuse| Ostatní